papatyasever34 Kizlar öğür öğür içim disima çıktı iki gündür 🤦♀️🤦♀️🤦♀️kusamiyorumda oyle bulantı var nolacak boyle
Tugcekkkkk papatyasever34 hoşgeldin aramıza canım😊bu böyle 13 14 haftaya kadar devam edecek ama sonra bir anda geçiyor. Ben de hiç kusamazdım ama 7 24 midem bulanırdı kusmaktan daha beter bence. İnşallah sen de bir an evvel atlatırsın
yarencaliskan papatyasever34 16 haftaya kadar hergün bulantı istifra hastanelerde serumlar vsvs çok zor geçirdim umarım senin hemen kendiliğinden geçer yoksa bulantıya ilaç bile iyi gelmiyor 😕
Meless papatyasever34 hep iyi olcam de doktorum öyle söyledi bana miden bulandıkça çık balkona derin derin nefes al inan azalınca ben 2 ay boyunca çekmemişim sanki 2 gün sürmüş zorluğu diyeceksin rabbim unutturuyor her şeyi ben bile 3 ay çektim ama sanki 2 gün çekmişim gibi😍
Rmys_eyllhfa_ Canım maalesef ki bunun bir çaresi yok 🙄bana hiçbirşey fayda etmemişti 17. Haftadayım hala devam ediyor şanslıysan 12 . Haftada kendiliğinden bitecek kokulardan uzak dur yağsız şeyler yemeye özen göster ☺️
Uerdem papatyasever34 26. Haftamdayim hala zorlanıyorum kahvaltıda prilam dr kullan ben bıraktım şu aralar ama böyle giderse içeceğim tekrar geceleri 2 adet
gamze1126 papatyasever34 bizde bugün 5+5 olduk. hafif sabahlari olurdu. 1 saat önce acayip bulantim basladi artacak heralde
Durunbigeldim papatyasever34 hoşgeldin canım aramıza 😄😬 allah yardımcın olsun çok zorrr ben 14 haftadayım yeni yeni geçti sayılır ama hala ilaç ve şurup kullanıyorum
vuslat_ekimde papatyasever34 Allah yardımcın olsun canım prilam dr alabilirsin doktoruna sorup baktıb çok kötü serum taktır ben 10+5 oldum dahada arttı cumartesi sabaha kustum 3 kilo serum sonunfa kendime geldim doktor yatış yapcaktı artık bende kusamıyorum aşırı gaz var midemde aynı zamanda ayva çok iyi geliyor ayva tüket her gün 1 yada 2 ayva yiyorum yağlı yeme çok tuzlu ekşili abartma