Huccet_5534 benimde pozitifti avidite testi verdim virüsü ne zman geçirip geçirmediğimi anlamak için 10 gün içinde sonuçlandı yüksek avidite geldi yani hamileligimden 3 4 ay önce gecirmisim buda bebek için bir sorun teşkil etmez dedi doktorum çok şükür 20 haftalik olduk tüm testlerimiz temiz cıktı. Ama virüsü şuanda veya hamileliginiz zamanında gecirukiyorsa bebekte riskler bulunuyor duyma görme zihinsel gibi sorunlar olurmuş bebekte. Böyle bir durumdada size bağlı hamileliginizi devam ettirip ettirmemek ben ne olursa olsun devam etmek istediğimi doktoruma söylemiştim ve sonucumuzda temiz çıkmıştı devlet hastanesindeki dotkir direk aldirmami hiç riske girmememi söylemişti ona kalsa simdi bebeğim olmayacaktı. Iyi araştırın testi bir daha verdirin bazen labaratuvarlarda yanlış sonuç çıkması olabiliyormus