Benim kuyruk sokumum kırık ilk ortaokulda kırdım sonra toparlayamadan 3. Kez üst üste kırıldı ve tedavisi yok ne yazık ki o yüzden normalde çektiğim ağrılarım katlandıkca katlanıyor şuan 18+2yim. Simit ile oturuyorum eğer simit minder yoksa kalçanın bir kısmını baskı vermeyecek şekilde tutarak otur mesela bir yanına ağırlık ver. Gece mutlaka bacak arasına yastık alarak uyu ve ağrılar artınca sıcak duş iyi geliyor. Ayakta durmak, eğilmek ve hafif olsa bile bir şey kaldırmak ağrıyı arttırıyor çok geçmiş olsun