Kubraa64721 Tansiyon sorunum bitmek bilmedi yahu gündüz büyük tansiyon 10-11-12 akşam olmaya başlayınca 13-14 küçük hep 8 9 gündüz de akşamda böyle düzensiz tansiyonu olan varmı 32 haftalık hamileyim kan basıncımda akşam 100 ve üzeri 😏😏 bebeğe bişey olurmu acaba
KbrDuru Kubraa64721 canım 24saatlik idrarda proteine baktır. Benimde aynı şekildeydi protein çıktı acil aldılar 35. Haftada mutlaka baktır mesela benim son anda gittim ben önemsemedim karaciğerden zehirlemeye başlamış
Kubraa64721 Perimasali89 evet küçük zaten 8 ve 9 hep hap vermicem dedş kardiyoloji 26 sı gibi gidicem nst var o zaman yapar belki tahlil artık korkmaya başlıyorum hafta geçince yükseliyor
Kubraa64721 KbrDuru 1 ay önce idrar tahlilimde çıkmadı protein ama o zaman 10a 8 çıkmıştı tansiyonum 35 i görebilsem küvezde o kadar kalmıyolarmıs
Kubraa64721 KbrDuru inşallah çok zormuş gerçekten kendim olsa sadece düşünmem ama bi canı düşünmek hayatta kalmasını sağlamak hele tansiyon gibi şeker gibi nedenlerle uğraşmak
KbrDuru Kubraa64721 aynen canım Allah yardım etsin bende ikiside vardı bide ama şükür kazasız belasız aldım kucağıma darısı sana inşallah hayırlısıyla