Hanımlar 33+3deyim dün gece yatış verdi doktor 1cm açıklık var dedi ciğer geliştirici yaptı serum taktı ve karnım sertti. Bir gece kaldım nidicard diye bi ilaç verdiler onu içiyorum belli aralıklarla nst de sancı yok 3.serum takılacak bir tane daha yapacak iğne şimdi. Doktor 1 gece daha kal dedi ama ben çıkmak istiyorum. Eşimi almıyorlar kimse de yok yanım da karnim da iyi sizce ne yapayim gideyim mi eve ya 😶