Zeyneps68 Merhaba anne adayları, meryem ana otu kullanan yada kullanmak isteyen adaylar varmı. Meryem ana otu gercek doğumda yardımcımı oluyor? Cevaplarınızı beklerim ☺️
Selviinurr Zeyneps68 daha 3 gün önce kuzenim doğum yaptı. Meryem Ana otunu kullandık. Bence önemli olan inanmak 1 saat sancılasti aralıklı olarak sbah 7.30 da doğuma aldılar 7.40 da da çıktı hiç Bi şekilde de müdahale edilmeden. Kendi dogumumda da nasip olursa kullancam bende
Sedagb Zeyneps68 benim doğumum çok ani oldu meryem ana otu kullanamadım ama teyzem sağ olsun Meryem süresini okudu benim için. Gittiğimde 1.5 cm açılmam vardı. 12 de sancılarım başladı 5.33 te doğum gerçekleşti.
Elf_ogz Zeyneps68 Aldım doğum çantasına koydum, o kadar çok yazı okudumki bununla ilgili evibeler nile inanarak yapıyolar bunu. Bende çok inandığım için mutlaka yapacağım 🙌🏻😇
Kybusr Zeyneps68 bende kullanmıştım önemli olan inanmak benim doğumumda çok kolay oldu gerçekten doğum sırasında oda açılıp doğumdan sonra kapandı dediğim gibi ama önemli olan inanmak 😊
Asli61 Benm dogumumda bi akrabamiz yapmisti dogumu kolaylastirmak icin gercekten cok rahat dogum yaptim 9da yatis yapip 12de normal dogum yaptim