Selam kizlar 29 yasindayim 25 haftalik hamileyim . Hamileleligim ilk aylarinda kesede kanama gordu doktorum ve Aptt testi istedi ve degerim cok cok yuksek cikti. Yani kanim gec pihtilasiyormus. Herhangi bir operasyonda Allah korusun kani durdurmada zorlanabilirmis. Bende ki sebep kanimdaki faktor 11 eksikliginden kaynaklaniyormus. Genetikmis. Dogumdan yada farkli bir operasyondan once mutlaka bu eksik olan plazma kanin vucuduma verilmesi gerekiyor. Benim gibi bu durumla karsilasan varmi aranizda. Dogum yaptinizmi