esraylsrl haftalık hamileyim kontrolüm vardı. Doktora Baş pozısyonunun nerde oldugunu sordugumda daha dönmediğini poposunun hala aşağıda olduğunu söyledi doktor. 36. haftaya kadar bakıcaz dedi doğum şekli için.Normal doğum çok istiyorum halbuki😔 Benim gibi olupta sonraki haftalarda bebeğin başının aşağıya indiği durumları yaşanlar varmı?
Su123 esraylsrl benimde öyleydi ama sürekli değiştiriyor kendini o daha çok pozisyon değişir annesi🌸🌸
BurcuLice esraylsrl benim yeğenim son haftada döndü canım sıkma canını sezaryen günü almaya gittiklerinde döndü 26. Haftada bizde makat geliştik döndü çok şükür tekrar değişirmi bilemiyorum sağlıkla gelsinler inşallah
VMS Neden üzülüyorsun ki şuan ters dursa bile tekrar başı yukarı dönebilir. Önemli olan son haftalarda nasıl durduğu şuan olsa bile garanti öyle kalmayabilir
esraylsrl VMS Evet inş doktorda oyle dedı 36. haftaya kadar değişebilir ama bazı bilgileri okudum suan %5-7 lik dilim böyleyse genellıkle böyle kalıyor falan dıyolardı 34. haftadan sonrada değişmez fln tarzında yazılar cok okudum ıcım karardı
esraylsrl BurcuLice Amiiiin inşallahh gönlümü ferah tutmaya çalışıyorum en onemlisi sağlıkla gelmesi ama insan normale odaklanınca üzülüyor birazda 😔🙏🏻