Benimde 2.gebeliğim ama ilki düşükle sonuçlandı malesef ama ben 16. Haftamda ufak ufak çok nadir seğirme tarzında şeyler hissettim. Hatta doktoruma sordum karnımın alt kısmında böyle şeyler hissettim bebek midir diye orda hissettiysen evt bebektir dedi 😊 şuan 18 +3 günlük olduk günlük olarak hissediyorum artık ufak ufak kıpırtılar var 🌸 ama doktoruma öncesinde sorduğumda ilk çocukta 20. Haftada hissedersin demişti o yüzden sen başkalarını dinleme hamileliğinin tadını çıkar bi sıkıntısı yoktur Allahın izniyle 😇 zaten bi sıkıntı olsa vücudun illaki bi tepki verecektir sancı, kanama vs.