oykuduru21 ben doktoruma kasılma nasıl olur diye sorduğumda bebeğin sağda yada solda toplanması normal, asıl rahim kasılması tam ortada olur dedi 🤷♀️ 39+6 olduk hep sağda solda toplanıyordu ama nst’de tam ortada toplandığında kasılma sancı olarak çıktı. Bildiğim böyle yazmak istedim 😊