Gamzeakd Anne54 oğluma avent ultra air kullanmıştım . Hemen tutmuştu. Kızıma da aldım ikili olanlardan indirimde oluyor bazen trendyolda . Aventin tutumu çok rahat oluyor. Bide kapaklı olması falan temizlik açısından da çok rahat oluyor canım 🥰
Gamzeakd hamisko oğlum ilk doğduğunda aventin cAmını almıştık ama ağır oluyor çocuk için . İlk başta pp alınabilir. Ama ben ilk kaşık biberon alıcam çantaya koyucam sütüm gelmezse diye biberonu sonra alıcam . 🥰