Hsynftm 13 +2 günlük gebeyim bütün belirtilerim kayboldu sadece karnim çok ağrıyor ilk gebeliğim korkuyorum😔
[silindi] Hsynftm ne güzel işte? 12. Haftadan sonra belirtiler azalır ve kaybolur çoğunlukla. Korkma, oh çek
BTSG04 Hsynftm benimde 12-13 haftalarda gitti belirtiler fazla mide bulantım yoktu zaten. Şuan 32. Haftamdayım çok şükür çok rahat bir hamilelik geçirdim 🌸
eliffkrts Hsynftm bende 11 haftalık olucam belirtilerim çok azaldı bende normal olduğunu düşünüyorum bebeğimiz büyüyor 🙏🏻🙏🏻
Serpilbb Hsynftm korkmana hiç gerek yok çok normal banada böyle oldu dua et 9 ay boyunca çekenler var mide bulntılarını 😄
[silindi] Hsynftm Gayet normal canım. Bende 15+3 haftalığım ve Gebeliğin en rahat dönemine geçiş yaptık 😊 keyfini çıkar bence, daha zor dönemler bizi bekliyo
Lulemom Aynısı bana da oldu 😄 sabah bi uyandım ne midem bulanıyo ne de herşey pis kokuyodu. Derin bi nefes almıştım oh be diye😍
haydibakalim Hsynftm Korkma canım ben de senin gibi çok telaşlandım kusmam bitince sanki göğüslerim bile küçülmüş gibi geldi korkumdan randevu al doktora git bu korkuyla uykuları kaçıyor insanın