Merhaba arkadaşlar.Bugün randevum vardı bebeğimin kilosu 2,350 boyu 46 cm doktor maşallah iki hafta önde dedi ama çok hızlı kilo aldığını söyledi en iyi ihtimalle 3,900 kilo doğar dedi.Her şeyden en önemlisi bebeğim nasıl iyi olacaksa nasıl rahat edecekse o şekilde doğması hayırlısı ile.4 kiloyu geçerse sezaryen mi oluyor dedim doktoruma evet dedi.Normal doğum sezaryen takıntısı olan bi anne değilim her şekilde hepimiz anneyiz tabi ki ve doğum yapıyoruz.O sebepten yanlış anlaşılmak istemem fakat sezeryan doğumun sonradan çok zor olduğunu bebek bakarlarken zorlandıklarını söyleyenler var normale göre öyle mi sizce de benim durumumu yaşayanlar var mı??