Havvaoz Kızlar uygun fiyatlı hastane çıkışı yapan bi sayfa var mı yada yaptırdıysanız resimleri varmı 🙏🏻♥️💕🎀
34_21_23 Havvaoz ben yaptırdım ama nakışlı olduğu için uygun değil. Baskılı olanlar uygun oluyor onların da yıkamada geçme ihtimali var.
Minnieli Havvaoz ben baskılı yaptırdım gayet güzel yıkamadada sıkıntı olmadı sayfanın adı butik bebecik canım
pinar92_ Havvaoz ben arkadaşıma yaptırdım instagram butikbebecik sayfasından 3 ay önce 11li hastane çıkışı isimli 150 tlydi kumaşı duruşu vs çokta memnun kaldık. Kısmetse kendimede orada. yaptıracağım zam yapmışlar ama 180 tl olmuş daha yeni😀
Prenses21 Havvaoz kuzum ben tavsan tulum yaptirdim nakısli isimli 80 tlydi hic oyle 5 10 parcalik biseye gerwk yok bence