Canım annelerim beni bilen bilir 😝 ah bu 9 ay geçmek bilmedi bana günler haftalar aylar hele ki o ayda bir kontroller 30 gün geçmiyordu sonra bi baktım 2 haftada 1 sonra 32. Haftadan itibaren haftada 1 e düştü o geçmek bilmeyen günler … normal doğum yapmayı çok çok istiyordum ama rahim ağzımda kist oluşmuştu erimeyince doktorumla sezeryan a karar verdik ve tam 38. Haftada doğumumu planladık 17.03.21 de doğum için hastaneye yatışım yapıldı ben panik atağım var diye genel anestezi istedim zaten gebeliğimi öğrendiğim günden beri ağzıma 1 tane sigara bile sürmedim günde 3 lt su tükettim beni doğumhaneye aldılar baygın olduğum için anlatamıyacam o duyguyu ama anestezinden hemen ayıldım zorlanmadım ilk yürüme zor değil aslında sadece düşücem korkusu oluyor insanda ama ne olur yürüyün bol bol yüryün anneler bebeğimi gördüğümde kendim kalktım yataktan eşim en büyük destekçimdi allahm nasıl güzel bir duygu bu dedim minicik yanımda bide sizi kokunuzdan tanıyor bu minicik şey sadece sizi istiyor 🥰🥰🥰 yanıma kayısı hoşafı aldım kızlar depend atın çantanıza hayat kurtarıcı kesinlikle okadar heycanlıyım ki neleri eksik yazıyorum bile bilmiyorum şuanda merak ettikleriniz ne varsa sorun tek tek cevap veririm size 🤲🏻🤲🏻🤲🏻❤️❤️❤️ Ben artık bir anneyim darısı bekleyen , isteyen herkese nasip olsun inş