Ayse-21 Bugün doktora gidiyorum 16. Haftaya girdim umarım bugün cinsiyetini öğrenirim. Siz ne zaman öğrendiniz anneler?
marininannesi Ayse-21 bende yarın gidiyorum 16. Hafta oluyor inşallah görülür artık ona kıyafetler almak istiyorum 😅🙏