Dmtkblt Kızlar 23 haftalık gebeyim bebeğim dün sabahdna beri hareket etmedi ağrım falan bisiyim yok ama korkuorum
Babyyyymother Dmtkblt bu haftalarda normal sanirim ama istersen bi sirt üstü yatıp elini karnına koy biraz konuş olmadi bi tik tık vur karnına hafifçe bir dene canım ama korkulacak birsey yoktur Allahin izniyle düzensiz olmasi normal sanırım
cansuuylcn89 Dmtkblt tatlı bişiler ye sol tarafına sessiz bir ortamda yat iki saat bakalım🤗bende 23,haftalığım doktor bu haftalarda çok uyurlar dedi
Tugcekkkkk Dmtkblt canım tatlı bir seyler yiyip sırt üstü yat. Ben hareket hissetmeyi ce hep öyle yapıyorum sonra hissediyorum. Bir de sen hissetmeden bile o hareket ediyordur. Evham yapma 🙏
Dmtkblt cansuuylcn89 yaptım ama dışardan bişi yok içerden bsiiler hissettdim.ama inşallah bağırsak hareketi değildir maşallah çok hareketliydi dünden beri yok
Dmtkblt cansuuylcn89 eşimin işi gereği dogudayiz güya ilcedeyiz bı tane doktor var acil bisj bile olsa Allah korusun insanlar madur duanizda unutmayın inşallah sağlıklı gunler