Kızlar 33.haftamdayım ve başından beri tek bir doktora gittim ama malesef doktorumun hastaneden ayrıldığını öğrendim. Hemen kendisini aradım çok üzülerek ayrıldığını söyledi. Ben şimdi başka doktora nasıl güvenicem ve eski sezeryanlı olduğum için mecburi sezeryan olcam zaten korkuyordum şimdi daha da çok korkuyorum 😔😔 Doktorum çok tecrübeli çok ilgiliydi çok kötü oldum 😔