Whiteswan 19+6 haftalik hamileyim bebek hareketlerini cok net hisediyorum geceleri ama ozellikle gobek deligimin etrafinda surekli olan bi damar atmasi gibi bisey var yatiyorum hissediyorum oturuyorum hisediyorum nedir ki benimle ayni seyi hisseden var mi
HafizeFatih Whiteswan benim çok ağrı oluyor ya göbek deliğimin kenarında sizde de oluyor mu? 22+3 bu arada
psychologist Whiteswan ĺbende 20+1 im bende hissediyorum damar atması gibi pıt pıt bisey vuruyor sanki içerden bebek olması lazım 😄
Whiteswan HafizeFatih agri gibi degilde damar atmasi gibi bebek hareketlerini daha farkli hissediyorum
HafizeFatih Whiteswan yok bende ağrı oluyor ya normal diyorlarda 1 nisanda detaylım var soracağım inşAllah unutmazsam🥰
Whiteswan HafizeFatih benimde 29da detayli az kaldi bakalim heycanliyim benim hep akintim var ya hic gecmiyor seninde varmi
Mihrininannesi HafizeFatih yok canim farketmyor. Bizzat kendi kadin dogum doktorum söyledi. Su ile karistirip taharetleneceksiniz.