Zafsim0801 benimde 5 nisan doğumum 💕 öncelikle hepimize hayırlısı olsun. sonda belden uyuşturulduktan sonra takılıyor, çıkarılırken de hissetmiyorsunuz. ameliyat sırasında da aşırı stres yapmazsanız herşey çok kolay olur. aksi halde bebek çıktıktan sonra sizi hafif uyutabilirler 😉 sonrasında da ağrı kesicilerle hemen ayağa kalkılıyor inşallah yani benim gördüklerim öyleydi iyi düşünelim. süt mevzusu da hayırlısı. gelmezse mama verilecek bebekten daha kıymetli değil negatif düşünmeyin