ilkheyecan1 Daha önce de bununla ilgili post açmıştım. Rahimde çok fazla ağrım var. Çatı ağrısı deniyor galiba. Yuruyemiyorum yani evin içinde bile topalliyorum. İki büklüm oluyorum. Sızlama ve batma hissi gibi. Bu ağrının bu kadar çok olması normal mi? Erken doğum için bir risk mi?
Huri54 ilkheyecan1 ben de öyleyim galiba normal bi kaç hamile arkadaşım da yaşadıklarını söyledi penguen gibi yürüyorum tuvalete gitmek bile işkrmce yatamıyorum bile doğru acıyor çok 😕 dayanamıyorum diye ağlıyorum psikolojim bozuldu
ilkheyecan1 Huri54 aynı durumdayım. İlk defa bı ağrıdan ağladım. Kasılmalar da oluyor arada. Ama bu kadar çok olması korkutmustu beni
Vuslat23 Bende36 yım bugun vardı kontrolum gayet normal agırlastın dedı olacak tabı dedı , bırde bebiste gelışımımı ıyı ıse baskıda yapıyor ondanda oluyo , bazen dusecek sanıyom:) ne olsada bolbol yuru dedı dr