ssssxsss Kızlar aranızda böyle birşey yaşayan var mı? Pıhtılaşma belirtisi olabilir mi? Hep aynı yer seğiriyor öyle bir ağrı yok ama bilemedimmm
Balarisi23 ssssxsss bende de oluyor canım seğirme gibi ama benim bacağıma pıhtı atmıştı erken doğumdan sonra anjiyo olduktan sonra bazen öyle segirmeler oluyor maalesef damar atması gibi. Magnezyum eksikliğinden de olabiliyor
ssssxsss Balarisi23 gecmis olsun canim, yani bu pihti belirtisi olabilir mi? Bacagina pihti attigini nasil anladin?