Babybe aynı sorunu uzın zamandır yaşıyorum bende 13.haftalığım, gündüzleri hiçbişi yok akşamları şişiyorum, Özellikle o gün heo oturur şekildeysem çok uzanmadıysam akşam eyvah eyvah, doktorum normal olduğunu söyledi, senin dediğin gibi bende toplu biriyim ama alttan şişiyoruz bence kendi şişkinşiğimle onun farkı alttan belli oluyor