Deniz95 Doğum sonrası korse kullandığımızda gerçekten göbek toparlanıyor mu? Ne tip korse almamız gerekir bantlı mı yoksa demirli mi ve de sadece göbek için mi kullanılmalı kalça için olanıda kullanmak gerekir mi?
Ozlem23 Deniz95 owli güzel bı marka sanırım gerçi ben bime geleni aldım bakalım rajatsiz olursa owli almayi düşünüyorum vücuduna kalıp yaptığı için bana faydalı gözüktü hem iç organlarının yerleşmesinede yararı olur dışardan bı kalıp olucak ya kalan yere güzelce yerleşirler bence 🤔😁
bebekmuhendisi Deniz95 doktorum söylemişti süreyi sanki bir ay sonrası diye hatırlıyorum sezeryan olmuştum sadece göbek için olandan aldım ama daraldım kullanmadım 🤦🏼♀️😂göbeğim yinede toparladı kısa sürede
Pembedilek30 Kucukkedi yamuna askısız korse modeliydi…yani benm 13 yıl önce dogum yapmıs ve göbeği kalmıs olan ablamda su an kullanıyor onun göbeği dahi gitti :) taytnıda aldım dogum sonrası ikisinide kullanmak planım :)
Deniz95 Pembedilek30 temmuzda doğum yapacağım o zaman kullanmak zor olacak ama faydası oluyorsa kullanırım artıkk 😊