Nevnev benimde öyleydi sol tarafım hiç hareket etmiyordu,kımıldama yoktu hiç,ağzım bayaa yamuktu.1 hafta kortizon kullandım egzersiz yaptım sonra 15 gün fizik tedaviye gittim devam etmem gerekirken 17 günlük yasakta ara verdim biraz.şuan ağzım çok iyi durumda baya düzeldi kaşlarımı kaldırdığımda felçli tarafım da hareket var o tarafta kalkıyor burnumu kiristirabiliyorum gözüm iste gec kapanıyor gülerken de ağzım biraz yamuluyor. Diğer 15 günlük fizik tedavime de başladım tekrar.umarım çok daha iyi olacak.egzersizleri azalttım,sanırım biraz bunaldım sıkıldım yapmak gelmiyor içimden.2 ay’ı geçti felç geçireli umarım Rabbim tez zamanda sifamizi verir.