Merhabalar 16+2 günlük hamileyim ve yüz felci geçiriyorum.mecbur kullanmak zorunda olduğum için hızlandırılmış bir şekilde kortizon kullanıyorum dualarınız ı çocuğumdan ve benden eksik etmezseniz sevinirim hem ben sağlığıma en kısa sürede kavuşayım hem de Allah’ın izni ile kızıma bir zarar gelmeden onu kucağıma alayım insallah 🤲