Dilara0638 Merhaba arkadaşlar 7 haftalık hamileyim eşimle haftasonu termal otele küçük bi tatile gitmeyi planlıyoruz sizce gebelikte sauna ve termal havuza girmek söylendiği gibi sakıncalı mı giden veya giren oldu mu aranızda ?
eliffkrts Dilara0638 buhar nefes almada zorlanmanıza neden olabilir ama bence vücudunuzu dinlerseniz rahatsız olduğunuz da biraz hava alıp devam ederseniz bence sorun değil bende gitmeyi düşünüyorum
Dilara0638 Umay1m aynen gidersek girmeyeyim zaten düşünmüyordum girmeyi yinede sordum faydalı cevaplar aldım teşekkürler
Dilara0638 eliffkrts sakıncalı diye duydum ama yinede sormak istedim tatil yapmak iyi gelecek girmesem bile en azından havam değişir diye düşünüyorum 😊
damlaaltinay Dilara0638 sauna bence sakıncalı, termalde de sürekli hava almanız gerek bence dışarı çıkıp 😊 çok sıcak ortamlarda da bulunmamanız gerek
Dilara0638 Mervecee tehlikeli olduğunu duymuştum doktorumlada görüşemedim henüz bu mevzuyu o yüzden burdan sordum iyikide sormuşum teşekkürler
Suzii-90 Dilara0638 dusumu ılık suyla aliyorum cnm kaldi ki sauna sicak su hamilelikte bunlar iyi değil sicak hic iyi değil cnm dikkat et