MerveAkbs benim de sancım vardı 30+5 de 3 gün dursun diye uğraştılar 4 cm açılmam oldu kanamam da olunca sezaryena aldılar şimdi küvez de bebeğim 34 haftalık olmasını bekliyorlar inşallah çıkıcak o zaman Rabbim yardımcın olsun canım stres yapma herşey olacağına varır dualarım seninle 🙏