Oziinn Doktora gittim 6+2ydim bebeği göremedim dedi 19mm kese dedi kese boyutu iyi dedi bir hafta bekleyelim dedi Kasım’da kesemde bozuktu bebek göremedim dedi kürtaj oldum yine aynısı mı korkuyorum kanamam hiç olmadı bu defa şükür ama yine de korkuyorum
[silindi] Oziinn bende 6. Haftalarımda gitmiştim kese vardı bebek gorunmuyordu çok şükür şimdi 11 haftalık olduk bile stres yapma canım inşallah bebeğin seninledir
ArminN Oziinn banada kese var bebek yok demişdi geç dönlenme oldu büyük ihtimal dedi sonra gittiğmde bebek vardı
Minik_mucizem2 Oziinn adet tarihine göre bir hafta ilerde oluyor yani bir hafta geride düşünün geç dollenme olmuş olabilir . Bende adet tarihine göre 9 hafta bekledim kese vardı bebek yoktu maalesef kürtaj oldum . Inş görünür bebişiniz
Oziinn ArminN inşallah canım ikinci olacak diye insan stres yapıyo yine de [silindi] çok sevindim senin adına da canım😍
Oziinn Minik_mucizem2 amin canım rabbim herkese hayırlısını versin Bnde ilkinde 8hftalıkken olmuştum kürtajı
Aiteh Oziinn bendede 7 de gozuktu bebek. Ola bilir herkezde ayni olmuyor biri bebegin kalp atisini 5 haftada duyuyor biri 7 biri. Ben 5 te duyamadim zaten bebekte gozuk.medi sadece kese gozuktu 7+3 filandi kalp atisi duyuldu çok agladigimi hatirliyorum Rabbim o duyguyu tattirsin tez zamanda duyarsin
Nisan30 Oziinn geç döllenme olmuş olabilir endişelenmeyin bir dahaki sefer görürsünüz allahın izniyle
Rana-10 Oziinn 6+2de sadece kese gözüktü 8+3 te bebek ve kalp atışını duyduk benim de bi önceki gebelikte kalp atışı olmadığı için kürtaj olmuştum o yüzden çok korkuyordum ama Allah’a şükür bi sorun yok siz de içinizi ferah tutun inşallah sağlıkla gelir🌸
kucuktosbik27 Oziinn yengeminde 7. Haftada bebek görüldü 6. Haftada kese baya büyüktü olabiliyor öyle endişe etme canım hayırlısıyla haftaya bebişide görürsün inşallah ☺️