Turane Selamin Aleykum kizlar benim ilk hamileliyim cok sinirlerim bozuldu herşeye aliyorum kiziyorum cocu a zaralimi??😔Sizde de öyle oluyomu?
Melikeb19 Turane tabiki zararlı hem de öyle böyle değil. Ama stres yapmamakta öyle kolay değil 😒 hayatım boyunca yaşamadığımı hamileliğimde yaşadım yapacak bir şey Yok derler ya yiyecek içecek rızkı varsa diye o hesap yani, dikkat etmelisin
Edabrkikra Turane mesela benn stres yapinca iki uc gun hareket etmiyo korkutuyo hemen etkileniyo yani sanki bisey olmus gibi hissetryo sana
zuura Turane bak canim ben bir defa inanilmaz derecede stres yaptim ve uzuldum ardindan dusuk riskim olustu ama bu olaya baglamak aklima gelmedi. sonrasinda bir olay daha oldu ve hemen ardindan yine kanamam oldu ve dusuk riski olustu yani demem o ki: stres yapma sonun benim gibi olmasin.
Edabrkikra Turane olmaz yaa ben hep oyle zamanlarda fetih suresi dinletiyorum yada okuyorum bebegime iyi geliyo banada onada sende oyle yap Allaha siğin yani kendini uzmemeye stres yapmamaya calis. Ama hamilelikte nedense hersey sorun gibi oluyo insan en ufak biseyi bile takiyo kafasina şahsen ben öyleyiimm
BuFi2012 Ben bugun eşimle tartıştım mesela çok kötü. Ağlıyodum durup durup. Ve eminimki bebeğimde hissetti ve etkilendi... Tekmeleri öyle sık ve şiddetliydiki. Canım yavrum benim 😞
Turane BuFi2012 Üzüldüm Bende oyleyim zaren eşim bir söz söledinde aliniyorum😔 Arilarim oluyo stress yapdimda😔
Turane Edabrkikra bende öyleyim herşeye aliniyorum kafama takiyorum üzülüyorum ağliyorum kiziyorum 😢 Ben her zaman ALLAHiMA siğindim ALLAH bütün benekleri korusun 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
BuFi2012 Turane aynen canım. Elinden geldiğince seni üzen strese sokan herkesten uzak durcaksın bu durumda