Güzel anneler merhaba, normalde özel hastaneye gidiyorum fakat bugün şeker yüklemesi için devlet hastanesinden randevu aldım orada kan verdim. Randevu aldığım doktor usg ile baktı 3-4 dk bile sürmedi bakması ve bana normalde 24+4 üm bebeğin 26 haftalık görünüyor kendi doktoruna ilet zaten onunda haberi vardır dedi. 2 hafta önce kendi doktoruma gittim zaten haftasıyla uyumluydu 2 haftada ne değişebilir ki ? Ayrıca kendi doktorum bir ton ölçüm yapıyor ultrasonda ona göre boyunu, kilosunu vs söylüyor. Bu doktor bana ne boyunu ne kilosunu söyledi sordum cevap vermedi 26.haftalık gözüküyor dedi. Neye göre karar veriyor bunu 3 dk usg ile bakmakla? İster istemez tedirgin oldum kızlar ya. Sizce biraz sallamış, abartmış olabilir mi?