Ben oldum kızlar. 17 haftalıkken covid oldum, şimdi 35+2 olduk çok şükür. Ben biraz ağır atlattım, inanılmaz bel ve baş ağrısı oldu. Bide sanki yanımda 5-6 kişi birden sigara içiyormuş gibi boğuluyordum, ama geçti çok şükür. Bebeğime bi zararı olmamıştır inşallah