Buket4517 Arkadaslar merhabalar dun aksamdan berı ishalim 9 haftalık hamıleyım mide bulantımda var önerebılecıgınız bısey varmı doktora gıtmelımıyım bılemedım yardımcı olusanız cok sevınırım benım gıbı olan arkadaslar naptınız
Busehnm Buket4517 genelde 3 gun devam ederse doktora gidin diyorlar ama isterseniz telefonla arayıp bir danışın
Ozlem23 Buket4517 bende ishaldim son aylara dogru azaliyo hatta şimdi geçti 33 hafta olduk sade soda icebilirsin doktorum bana öyle demişti
Buket4517 ilkheyecannnn ben daha 9 haftalıgım demır ılacı kulanmıyorum dunbaksamdan berı boyleyım ama azaldı ıshal yarında gecmez ıse doktra gıdıcem bebeğe bısey olur dıye korkuyorum çok
Buket4517 Busehnm aksamdan beri boyleyım mide bulantımda var ama ıshal bıraz azaladı gecmez ıse doktora gıdıcem