Merhaba hanımlar özellikle doğum yapmış anneler, yüzümde burun kenarı ve dudak altımda kızarıklıklar oluştu beyaz tenliyim çok belli oluyor koyu koyu duruyor kararmalarımda oldu vucudum da, boyun kenarlarımda bile renk koyuluğum var bunlar doğumdan ne kadar zaman sonra geçiyor yenidoğan çekimi yapmak istiyoruz ama kendimden hiç memnun değilim, bildiklerinizi paylaşabilir misiniz doktorunuz krem önerdiyse ne önerdi?