Kızlar 9+4 haftalık hamileyim ve sürekli sol tarafıma yatıyorum bebegım için daha ii olur dediler neyse artık geceleri bacaklarımın omuzlarımın agrısından yatamıyorum kollarımı nereye koyacagımı sasırıyorum gece uyuyamıorm pskolojım bozuld napabılırım yasayanlar varmı lutfen yardımcı olsanız :((((