Ayse-24 İlk haftalarda bebek senden beslenmediği için çok sorun değil. Bırakmışsın zaten üzülme, bir şey olmaz. Hangi yediğimiz sağlıklı ki zaten? Sağlıklı sanıp yediklerimiz bile değil. İlk 3 ay bebek bizden beslenmiyor, vücudumuzda mevcut olan vitaminlerden alıyor. O yüzden gebelik öncesinde sağlıklı beslenmek önemli diyorlar.