2 yaşındaki oğlum konuşmuyor ve çocuklarla oynamıyor kızımda 1 yaşında acaba oğlumu kreşe vermelimiyim bu ona ii gelir mi evde çok sıkılıyor ben de iki çocukla bı yere gidemiyorum sürekli evdeyiz konuşmasi için sosyalleşmesi için göndersem ayak uydururmu daha içine kapanır die korkuyorum