[silindi] valla canım ben de çok araştırdım bu konuyu, şu ahşap beşikler çok hoşuma gidiyordu 70×130mu ne ölçüsü büyük olanlar. Onu alsam bi daha kaldırması baktım sıkıntı olacak, mobilya istemiyordum zaten 3-4 yaşından sonra normal büyük yatak alırım düşüncesindeyim. O yüzden park yatak aldım bebek büyüdükten sonra kaldırıp bazanın içine koymayı düşünüyorum Allah nasip ederse 2 numara gelirse onda kullanırım 🤷🏻♀️