Hatice89 Bugüne kadar hiç kilo konusuna girmek istemedim. Ama artık sancılarım başladı doktor sezaryen uygun gördü. Gün veremiyor çünkü her an olabilir diyor. Geceleri özellikle sancılarım artıyor. Korkum 2.5 kg doğarsa çok mu küçük olur? Başına gelen var mı? Bakımı zor mu oluyor? 😔
Kuzusunannesi Hatice89 benim yeğenlerim biri 2.500 diğeri 2.800 doğdu hiç bi problem olmadı hemen topladılar bol bol emzirmek lazım
Gazel Hatice89 Benim oğlum 2500 den daha az doğdu 8 aylık küvezede girmedi çok şükür zor olmuyor çabuk toparlanıyor merak etme şimdi 12 yaşına girecek 39 numara ayakkabı giyiyor okadar iri oldu☺️
Berkaymelisa Benim oğlumda 2.5 kilo doğmuştu çok minikti ama çabuk toparladı sağlıklı olsun gerisini dert etmeyin 👍🏻