balarisi06 Kızlar ilacımın bitmesine az kaldı ancak bir sonraki randevuma daha vakit var. Acaba bu ilaç sağlık ocağında yazdırılıp alınabiliyormu? İlla kadın doğum doktoru mu yazması lazım? Bilenler yardımcı olabilir mi.
Melek_Erten balarisi06 bana yazmamıştı sağlık ocağı. Bnde muayeneme var diye gidip kendim almıştım 50 kusur liraya. Ama bazi arkadaşlar burda görmüştüm ebeleri yardimci olmus yazilmis vs diye bi danışın isterseniz saglik ocağına
BegumIscanTunc balarisi06 ben sürekli sağlık ocağında yazdırıyorum canım kadın doğum doktorumda sağlık ocağında yazdırabilirsin demişti
balarisi06 Hatice68 ArminN NaneLimon36 BegumIscanTunc Bebegimgeliyo HilalYlmz Dilos3535 Melek_Erten Teşekkürler kızlar çok sevindim şu anda bende aile hekimine yazdırayım inşallah 😘😘
Bebegimgeliyo ArminN öyle yazılınca kaç tl ye alıyosunuz ben direkt eczaneye gidip alıyprum bitince 68 tl ödüyor eşim alıypr sürekli
Dilos3535 Canım bende kullanıyordum bulantı için bitince gidip kendim aldım dr. Sormadım zaten dr. Yazdıysa onu sana bi zararı yoktur diye düşünüyorum ben yazdırmadım direk eczaneden gittim aldım
NaneLimon36 balarisi06 valla ben saglik ocağındaki hemşireyi aradım çok kötüydü evden çıkamıyorum eşimde şehir dışında bana bir prilam yazarmisiniz dedim Allah razı olsun yazmış eczaneyi aradım sağolsun eve getirdi oda (eczane evin karşısında ) numara varsa arayın söyleyin.
Hatice68 balarisi06 yok kuzum aile hekimin yazdırıyor hatta iki paket alabiliyorsun devlet oduyo ikinci paketi ben öyle yapıyorum
Senayyalcin balarisi06 Ben de daha dün üç kutu yazdırdım sağlık ocağına 44 tl yazdırmadan aldığımda 60 civarı ödüyorum bir kutuya👌🏽