Aysell88 Merhabalar 5+3 haftalık hamileyim ama hiç bulantım falan yok umarım herşey yolundadır sizler nasıldınız?
bebisim-_00 Aysell88 o haftalarda bende oyleydim umarım sonradan olmaz seninde şuan 10+1 im yeni yeni atlatıyor gibiyim tam 5 haftadan sonra bende bir başladı hayat zindan oldu
Berfin3 Aysell88 benim hic bulantim olmadi ama kanama yasadim bende. Geçti gitti çok şükür 17 haftamdayim bu saatten sonra da kusma olmaz heralde 😄 her hamile bulanti yasamiyor bende çok herseyden midem bulanir yol tutar kusarim normalde hamileyken de cok bekledim kusmayı bulantiyi ama hic olmadi gayet iyiydim bulanti konusunda
Nursel5565 Aysell88 benimde hiç olmadı çok şükür ne bulantı ne kusma ne koku hassasiyeti hiç birşey olmadı😊🤩 şuan 23+5 gün hamileyim ve bu saatten sonra olmayacağını düşünüyorum inşallah 😅
ecevecev21 Ne güzel işte canım. Ben neredeyse 20.haftama gireceğim hala kusuyorum istediğim gibi beslenemiyorum. İnşallah hiç bulantı çekmezsin ben aylardır serumlarla besleniyorum😞
Ayse-24 Aysell88 o zaman şanslı gruptansınız bence hiç söyleyip nazar değdirmeyin 😅 bende 9+2 ama arada midem kasılıyor bu kadar benim annem de hiç bulantı yaşamadan geçirmiş ☺️
Ebrutunc Aysell88 bazılarında olmuyor şanslısın umarım sendede olmaz ben yeni yeni atlattım gerçekten çok zor
Hatcik07 Sultan94 8.haftaya gircem bendede kusma yok koku hassasiyeti var umarım olmaz yeme içme biraz zorlanıyorum
idiloska Her gebelik Farklı aslında, bazılarının hiç bulantısı olmuyor bazıları felaket oluyor. Benim korkunçtu mesela, kabus gibi geçti, su içsem çıkıyordu, ilaçla geçirdim sonra kendiliğinden bitti.
OzgeAlya Aysell88 Benim 6. Haftaya girer girmez başladı, 14′ e kadar devam etti hala daha devam ediyor ara sıra 🥴 inşallah bulantiniz olmaz 🤗
Meless Aysell88 hiç olmayadabilir herkes farklı yaşıyor benim bulantılar 5+3te başladı 10.haftamda hafifledi. Şu an 12.haftamdayım yok denecek kadar az çok şükür
MeloMelo Aysell88 bende 11.haftamdayım 8-9da sadece 2hafta kadar koku hassasiyetim oldu o kadar şükür şimdi o bile kalmadı. Bünyeden bünyeye çok değişiyor, kuzenim benden 1ay ileride onunda 7de bir başladı hala daha geçmedi mutfağa bile giremiyor hiç bişey yiyemiyor sürekli kusuyor😕 inşallah sizinde olmaz😊
Aysell88 Teşekkür ederim arkadaşlar sorun olmasında bulanmasın 2. Oğlumda da olmamıştı yinede aklıma geliyor işte problem mi var diye ?? Epey zaman oldu arası unutmuşum 🥰