irorkay Kızlar ya 20 haftalık hamileyim dün ilk kez bir kaç adet sucuk yedim 3 ya da 4. Fakat çok çok iyi pişmediğini farkettim. Çiğ de değildi ama. Şimdi ne olacak bir şey olmuş mudur bu kadar yeme ile? Naısl anlaşılır 🤦🏼♀️
Buketttttt irorkay okadar bişi olmaz ben sucuğu çiğ yemeği çok seviyorum çokta yedm 😊 dördüncü gebeliğim çok şükür hiçbir çocuğuma da dokunmadi
Buketttttt irorkay valla ben yedim ve hayla çığ sucuk yiyorum 😂 nedense çiğ olması daha çok hoşuma gidiyor hiç bişi de olmadi