Bebek4545 Arkadaşlar adete göre 6+1 hamileyim kese ve yolk keseyi gördük ama bebiş yok çok üzgünüm 😞😞😞
Gizzem Bebek4545 kendinizi üzmeyin, ayni durum bende de oldu . 8. Haftada gorebildik bebegi simdi 21. Haftadayiz. Endişe etmeyin Allahin izniyle guzel haberler alırsınız birkaç hafta sonra.
gunesveguney Bebek4545 kız niye üzülüyorsun geçen hafta bende öyleydim 6+0 don doktor kese ve yolk gördü bebek yok dedi. Ama yolk oluştuysa boş gebelik olma ihtimali çok çok düşüktür rahat ol dedi bana. O gün sonra yani bugün tekrar gittim alttan baktı bebeği gördük kalbini duydummmm hiçbir sorun yok dedi.Boşuna üzme kendini sabırla ikinci kontrolünü bekle
elifinannesiiii Yolk kesesi varsa bebekte oluşur diye biliyorum canınızı sıkmadan biraz daha bekleyin🤲🏼
balarisi06 Bebek4545 canım önce yolk kesesi görünür zaten sonradan bebeği görebiliriz. Yolk varsa bebek de var demektir. Korkmana gerek yok sadece biraz daha beklemen lazım 😁
Krizantem_ Bebek4545 1 hafta sonra görürsün canım bende yolk ve keseyi 5+6 da gormustum. 7+1 de de bebegi gordum. Yolk kesesini gormen guzel bir sey.
Muratnannesi Bebek4545 aynı şeyi yaşadım. Resmen Öldüm üzüntüden. 4 5 gün bekleyip tekrar gittim bebeği gördük geç döllenme olmuş korkma biraz bekle içini ferah tut
Nisan30 Bebek4545 yolk kesesi varsa endişe etmeyin bebek demekki geç döllenmiş o yüzden görünmemiştir bir dahaki sefer eminim görürsünüz 🥰
milla-s Bebek4545 bana da öyle olmuştu, geç döllenme olmuş. Yolk varsa bebek de vardır diye içimi rahatlatmıştı doktorum. Sizin de vardır büyük ihtimalle üzmeyin kendinizi.
Bebek4545 Kızlar ben bugün başka bir dr gittim ekranda far gibi yanıp sönen bir şey vardı bak kalp atışı dedi dr 😍
mercimekkoftesi1 Yolk varsa bebekte kesin vardır canım, yolk olmasa sıkıntıydı. Ya başka doktora git ya da bi kaç hafta daha bekle 🌸