ayset73 sağol canım benim vücudum gebeliğe çok tepki veriyor rahme düşer düşmez beta artar artmaz şiddetli karın kasık ağrım oldu haftalarca ikisinde de ilkini kaybettim bunda da düşük riskim var maalesef hayırlısı bakalım inş güzel haberler alırsınız :)