blue5 Kizlar dun gece ayagimi vurdum kan geldi ve sabaha kadar agridi, doktora gidicem ama film cekmeden nasil bakacaklar? Basina gelen var mi kıriklarda, catlamalarda nasil bakiyolar hamilelikte filme girilmiyor diye biliyorum.
Tugcekkkkk blue5 kırıksa korkma ama çatlassa kork 😊benim kolum kırıldı 1 ayda iyileşti ama parmağım çatladı 4 ay hassas davranmak zorunda kaldım. İnşallah ikisi de değildir. Bu arada hamilelere film şart oldugunda özel bir giysi giydirildipini duymuştum.
07-02-2019 blue5 hamıleyken girmek zorunda kalmamıştım ama emzırırkende yasak ozaman emzırdıgımı soleyıp ozel Bı yelek werıyorlar radysyn gecırmıyor baya agır Bı yelek zaten ole cektırmıstım sorun olmamıştı devlette vardı ben ıstedıgımde bulup getirmişlerdi cok kullanılmadığı ıcın yerini bile unutmuskardı galıba
blue5 minikbaby06 şişlik yok, parmagim kanadi.çatlak falan degildir umarim hic rontgene girmek istemiyorum ya 😭
blue5 minikbaby06 yakinimdaki hastahaneyi aradim tum randevular dolu. Aksama kadar agri devam ederse acile giderim.
blue5 Tugcekkkkk ay öylemi ben kırıktan daha cok korkuyordum. Catlak mi kirik mi nasil ayirtedebilirim sizin agri varmiydi?
Tugcekkkkk blue5 canım çatlak ta çok aşırı ağrım oldu. Parmaklarım şişti ve morardı. Doktor ateş takmamı söyledi 3 ay kadar. Ama dediğim gibi atel takmadan bile acısı çok geç geçiyor
egesmom blue5 canım ben defalarca bir yerini kırmış çatlatmış biri olarak en büyük özelliği parmağını oynatamamak şişlik ve morarma üzerine basamama var mı bunlar