yuksell07 3 kezdusk yaptım şimdi 4.kez hamileyim herşey yolunda derken doktor bugün kesenin şekli düzensiz 7+4gunluk hamilelik ama boş gebelik dedi ne yapicm bilmiyorum salı carsmaba kürtaj dedi
Hande59 yuksell07 canım başka doktora git ilk muayenede özelde bana da şekil bozuk yamuk dediler aynı gün başka doktora gittim hiç bir sorun yok dedi kalp atışını duyduk rabbim sana da nasip etsin inşallah
yuksell07 Hiç bir sorun yok bütün tahlil test herşeyi yaptırdık diğer 3nde kimyasal gebelikti bu kez boş gebelik ne yapicm nereye başvurcam hiç bilmiyorum
Denizyildizii yuksell07 başka bir doktora daha git bence vajinal baksın banada kese şekli bozuk demişti başka doktora gittim bi sorun yok dedi kalp atışınıda duyduk
yuksell07 Denizyildizii iki doktora gitmiştim geçen hafta okside geç döllenme demişti özelde bugün kontorl amaçlı çağırdı kesenin şekli bozuk kurtaj yapicaz mecbur dedi
yuksell07 Hande59 devletteki doktor kesenin kenarlarının tırtıklı olduğunu böyle devam etse sağlıksız gebelik olabileceğini söyledi yarın sabah kürtaj yapalım dedi ayrıntılı ulturasinda gittim ordada bebek var ama henüz hareket yok bebek 7mmbebegin 6+5gunluk olduğunu söyledi
Hande59 yuksell07 ayrıntlı ultrason yapan doktor bir sorun yok sadece kalp atımı yok dediyse 1 hafta daha bekle istersen