Irem1919 son 37 bizim de ama benim içime doğuyo 40 ın sonuna kadar beklemicek benim kız 37-38 de gelivercek gibi hissediyorum nisan ayının başlarında her an her dakika gelcek gibi ,36 oluyoruz yarın çok az kaldı artık ,bende doğum korkusu çok yok ikinci hamileliğim tek düşündüğüm 2 buçuk yaşında oğlum var bensiz kaç saat napar nasıl durur düşüncem o