Kızlar bana da aynı ni tık fazla dedi suyu için, sekerim cıkmadı, genelde sebepsiz olur ama sen azalt sekeri dedi, yutagına falan baktı sıkıntı yok dedi ama baska seyelrden de olabiliyormuş sanırım cok tedirginim ya karpuz falan cok yemiştim bir haftada cıktı normal sınır 24müş benim 26, o hafta antibiyotik de kullanıyordum ondan da olur mu acaba🥺 nasıl sizin bebekleriniz suyunuz normale döndü mü?