Mavileyla Arkadaslar tekrar yaziyorum 22 gün önce sezeryan ameliyat oldum ve özel bolgemin üst tarafi top gibi şişti ve agriyor bu durumu yasayan var mi?? Bayramdan ötürü doktoruma gidemiyorum baska doktorlarada gitmek istemiyorum. Bu durumu yasayan var mi????
Babyboymom Mavileyla Hiç öyle birşey yaşamadım kesinlikle acile git ödem yapmıştır belki bişi kalmıştır sakın gecikme doktora git hemen
TubaUzar Mavileyla agir bisey kaldirdin mi canim yada herhangi bir zorlama? Fitik yapmış olabilirsin :(
deletedmom23 Mavileyla o zaman bayram falan deme canım acilden giriş yap baksınlar belki fıtık oluşuyordur. Bende sezeruan oldum 2 sene önce ama öyle birşeyle karşılaşmadım
Mavileyla deletedmom23 acaba kendimi zorladim diye bezemi olustu diye düşünüyorum. Birde benim damarim çatlamişti
deletedmom23 Mavileyla hayır canım Alakası yok ben eve geldikten sonra bütün işlerimi kendim yaptım yardım edenim olmadığı için bir kontrol ol sen
Mavileyla TubaUzar hatirlamiyorum ki mutlaka kaldirmisimdir yada zorlamisimdir kendimi. Bu hafta tek kaldim ya isleri ben yaptim mutlaka zorlamisimdir
TubaUzar Mavileyla bide ne kadar bi şişlik yani tam nerde damarım çatladı demissin belki kan pıhtısıdır olabilir bu tarz şeyler ameliyattan sonra belki iç dikişlerin yeridir. Ama izin altında sağında dolunda top şeklinde bir sisse fitik olma olasılığı yüksek
Esrelf Mavileyla canım dikişler iyi olsada bazen dokuda kanama oluyor altında. Seninde öyledir. Git baksınlar enfeksiyon filan olmasın.acildeki doktor baksa zaten hemen anlar.