Tohumum55 Aşırı yorgunluk halsizlik hali var bununla başetmek icin neler yaptınz lütfen paylaşrmsnz benimle
Tohumum55 SutlacimiYedimmiBen evet bazen kızında kaliyo bazen bizde suan bizimle. Kataton hastalığı teşhisi koydu doktor en son yatalak değil ama hiç bişey yapamiyor
Babyarel Merhabalar bende 6+5 deyim bir kızım var 5 yaşında gerçekten çok zor kızıma bile yetemiyorum gibi geliyo sürekli yatmak istiyorum. Allahtan annemler yakın paraya geliyorum 1 2 gün kalıyorum dinleniyorum geri donuyorum
Tohumum55 Babyarel benim öyle bi şansım yok malesef annem almanyada kiz kardeşim veya ablamda yok. Siz cok sanslisiniz